Helpdesk
Let op; Wegens het coronavirus is ons kantoor vanaf maandag 16 maart niet meer telefonisch bereikbaar.
Onze support- / helpdesk is bereikbaar via ticket@aenova.nl.
Alle andere vragen en/of opmerkingen kun je sturen naar info@aenova.nl.
015 213 61 44
09.00 – 17.00 uur (werkdagen)
Mailen kan naar ticket@aenova.nl, of vul het contactformulier hieronder in.
Meekijken op afstand
Laat van je horen
Heb jij een algemene vraag, een persaanvraag of tips/suggesties om bij te dragen aan een gelukkige werkdag? Mail naar info@aenova.nl (of gebruik het contactformulier hieronder).
Trainingen
TimEnterprise gevorderde training
7 april 2020
Kantoor Aenova
TimEnterprise basis training
8 september 2020
Kantoor Aenova
TimEnterprise gevorderde training
6 oktober 2020
Kantoor Aenova
Consulting
Wanneer je net met Tim begint te werken of een nieuwe module aanschaft moet deze geïmplementeerd worden. En daar heb je een consultant voor nodig. De consultant gaat zeer planmatig te werk om samen met jou Tim zo efficiënt mogelijk en specifiek voor jouw bedrijfssituatie in te richten. Zo maak je samen met de consultant de standaardsoftware van Tim precies op maat voor je organisatie.
De (T)implementatie scan
Voor deze scan komt de consultant langs om samen met jou de (gewenste) situatie in kaart te brengen. Ter voorbereiding op de (T)implementatie scan krijg je een document toegestuurd met een aantal punten waar je alvast over na kunt denken. Na de scan ontvang je een volledig advies voor de inrichting.
De (T)implementatie
Wanneer alles in kaart gebracht is kan er begonnen worden met de daadwerkelijke implementatie van Tim. De consultant geeft van te voren aan hoeveel dagdelen hiervoor nodig zijn. Vervolgens maakt hij een afspraak met de applicatiebeheerder om Tim samen in te richten. Een aantal punten die bij de implementatie komen kijken zijn:
– Invoeren van medewerkers en afdelingen in Tim
– Opstellen van producten of projecten waar tijd op geschreven mag worden
– Rechten voor beheerder en gebruiker instellen
Het (T)implementatielogboek
Het logboek wordt door de consultant tijdens het traject bijgehouden. Hierin wordt alles vastgelegd wat er gedaan is (inclusief screenshots), wat er nog gaat gebeuren en wat de actiepunten van de verschillende partijen zijn. Dit logboek krijg je na afloop digitaal toegestuurd en kun je als naslagwerk gebruiken.
De (T)implementatie oplevering
In dit document krijg je een terugblik over het gehele traject. Hierin omschrijven we niet alleen de functionele inrichting, maar wordt ook het implementatie proces geëvalueerd.
Binnen de organisatie kan ook de Tim applicatiebeheerder af en toe wat hulp gebruiken:
– Bijvoorbeeld bij de jaarovergang en bij het omzetten van een grote hoeveelheid data bij een reorganisatie.
– Of als een applicatiebeheerder voor een korte of lange periode afwezig is kun je een consultant inhuren om Tim draaiende en up-to-date te houden.
– Daarnaast kan de consultant een nieuwe applicatiebeheerder op weg helpen door de basis van Tim uit te leggen en vragen direct te beantwoorden.
Organisaties staan nooit stil. Ze veranderen mee met de maatschappelijke en economische bewegingen. Daarbij wordt voortdurend gestreefd naar efficiënte en effectieve processen. Tim is een belangrijk onderdeel van je organisatie. Net als je organisatie is ook TimEnterprise continu in ontwikkeling. Maar sluit Tim door al deze veranderingen nog wel optimaal aan op jouw bedrijfssituatie? Om hier zeker van te zijn, kies je voor de Tim ImplementatieCheck.
Wat is het?
Een quickscan van je huidige situatie en de veranderingen die jouw organisatie heeft doorgemaakt na de oorspronkelijke implementatie van Tim. Dit met als doel Tim optimaal af te stemmen op jouw specifieke bedrijfssituatie en alle functies en mogelijkheden van Tim zo goed en efficiënt mogelijk te benutten.
Bevlogen consultants
De Check wordt uitgevoerd door één van onze bevlogen Tim consultants. Groot voordeel hiervan is dat hij of zij veel ervaring heeft met het implementeren en inrichten van TimEnterprise in de praktijk en dus precies weet wat er bij klanten speelt.
Wat krijg je
Je ontvangt een helder adviesrapport met verbeterpunten en aanbevelingen.
Duur
Eén dagdeel op jouw locatie om de quickscan uit te voeren en één dagdeel om het adviesrapport te schrijven.
Investering
€ 595,00, exclusief btw.
Andere klanten gingen je voor
‘Met deze Check zijn onze efficiency doelstellingen haalbaar gebleken’ – gemeente Cranendonk
‘De ImplementatieCheck bood ons een analytisch inzicht in onze huidige stand van zaken’ – Veiligheidsregio Limburg Noord
Klantenportaal
Een stevig fundament in 1 dag
Wat is het en voor wie?
Een praktische training voor TimEnterprise applicatiebeheerders. In deze training belichten we niet alleen de functionele kant van de software (alle basismogelijkheden), maar gaan we ook in op de toepassing in de dagelijkse praktijk.
Docenten uit de praktijk
Je krijgt les van een van onze bevlogen TimEnterprise consultants. Groot voordeel hiervan is dat hij of zij veel ervaring heeft met het implementeren en inrichten van TimEnterprise in de praktijk en dus precies weet wat er bij klanten speelt.
Investering
€ 400,00 per persoon, exclusief btw. Dit bedrag is inclusief koffie, thee, lunch en lesmateriaal.
In “kleine letters” willen we vermelden dat bij annulering tot twee weken voor aanvang van de training wij geen kosten in rekening brengen. Bij annulering van korter dan twee weken voor aanvang brengen wij de volledige kosten in rekening.
Trainingsdata
Dinsdag 18 september 2018
Duur
Eén dag, van 09.00 uur tot 16.30 uur.
Wat je na de training beheerst
– Aanmaken van personen
– Afdelingsstructuur & productstructuur, hiërarchisch
– Afdelingslidmaatschap & productdeelname
– Personen & producten
– Relatielijsten & filters
– Criteria & contractduur
– Rechtenstructuur
– Wijzigingen: personen, diensten & afdelingen
– Einddatum producten & projecten
– Beheer & tarieven
– Geautomatiseerde handelingen
Direct inschrijven
Goed geleerd is het halve werk
Een praktische training voor TimEnterprise applicatiebeheerders en gebruikers van de module Budget, Planning en Informatie (BPI). In deze training belichten we uitgebreid alle rapportagemogelijkheden van TimEnterprise: overzichten, matrices en grafieken. En krijg je meer inzicht in het handig gebruiken van de BPI-module.
Docenten uit de praktijk
Je krijgt les van een van onze bevlogen TimEnterprise consultants. Groot voordeel hiervan is dat hij of zij veel ervaring heeft met het implementeren en inrichten van TimEnterprise in de praktijk en dus precies weet wat er bij klanten speelt.
Investering
€ 400,00 per persoon, exclusief btw. Dit bedrag is inclusief koffie, thee, lunch en lesmateriaal.
In “kleine letters” willen we vermelden dat bij annulering tot twee weken voor aanvang van de training wij geen kosten in rekening brengen. Bij annulering van korter dan twee weken voor aanvang brengen wij de volledige kosten in rekening.
Trainingsdata
Donderdag 4 oktober 2018
Duur
Eén dag, van 09.00 uur tot 16.30 uur.
Waar
Kantoor Aenova Software
Wat je na de training beheerst
– Rechtenstructuur voor het definiëren en maken van rapportages
– Budgetmatrices definiëren, bewerken en bekijken
– Invoeren en bekijken van budgetten
– Afdelingsplannen
– Overzichten definiëren en bekijken
– Het publiceren van rapportages
– Overwerk
– Grafieken
Direct inschrijven
In een dag een stuk wijzer
Wat is het en voor wie?
Een praktische training voor TimEnterprise applicatiebeheerders en gebruikers van de Rooster- en Verlofmodule. In deze training krijg je meer inzicht in het handig gebruiken van de Rooster- en Verlofmodule. Daarna ben je in staat deze specifiek af te stemmen op jouw bedrijfssituatie.
Docenten uit de praktijk
Je krijgt les van een van onze bevlogen TimEnterprise consultants. Groot voordeel hiervan is dat hij of zij veel ervaring heeft met het implementeren en inrichten van TimEnterprise in de praktijk en dus precies weet wat er bij klanten speelt.
Investering
€ 400,00 per persoon, exclusief btw. Dit bedrag is inclusief koffie, thee, lunch en lesmateriaal.
In “kleine letters” willen we vermelden dat bij annulering tot twee weken voor aanvang van de training wij geen kosten in rekening brengen. Bij annulering van korter dan twee weken voor aanvang brengen wij de volledige kosten in rekening.
Trainingsdata
Dinsdag 30 oktober 2018
Duur
Eén dag, van 09:00 uur tot 16.30 uur.
Wat je na de training beheerst
- Voorbereidingen treffen om roosters aan te kunnen maken
- Omgaan met feest- en blokdagen
- Roosters aanmaken op verschillende manieren
- Verlofregistratie en ziek melden
- Goedkeuren of afwijzen van aanvragen
- Rapportage voor invoeren verlofbudget en bekijken van verlofsaldi
Direct inschrijven
In een dag een stuk wijzer
Wat is het en voor wie?
Een praktische training voor TimEnterprise applicatiebeheerders en gebruikers van de Cao- en Overwerkmodule. In deze training krijg je meer inzicht in het handig gebruiken van deze module. Daarna ben je in staat deze specifiek af te stemmen op jouw bedrijfssituatie.
Docenten uit de praktijk
Je krijgt les van een van onze bevlogen TimEnterprise consultants. Groot voordeel hiervan is dat hij of zij veel ervaring heeft met het implementeren en inrichten van TimEnterprise in de praktijk en dus precies weet wat er bij klanten speelt.
Investering
€ 400,00 per persoon, exclusief btw. Dit bedrag is inclusief koffie, thee, lunch en lesmateriaal.
In “kleine letters” willen we vermelden dat bij annulering tot twee weken voor aanvang van de training wij geen kosten in rekening brengen. Bij annulering van korter dan twee weken voor aanvang brengen wij de volledige kosten in rekening.
Trainingsdata
Dinsdag 15 mei 2018
Donderdag 8 november 2018
Duur
Eén dag, van 09.00 uur tot 16.30 uur.
Wat je na de training beheerst
- Jouw cao en/of eigen arbeidsvoorwaardelijke regelingen als uitgangspunt
- Automatische berekening verlof en ADV
- Inzicht in overwerk- en compensatieregelingen
- Plus- en minuren voor flexibiliteit
- Rapportages over verlof, ADV en overwerk
- Integratie met andere modules van TimEnterprise
Direct inschrijven
Een stevig fundament in 1 dag
Wat is het en voor wie?
Een praktische training voor TimEnterprise applicatiebeheerders, waarbij alle modules aan bod komen, maar vooral de dagelijkse werkzaamheden besproken wordt. Waar de overige (module) trainingen zich vooral richten op de functionaliteiten van Tim, staat in deze training de toepassing in de praktijk centraal.
Tijdens deze training bespreken we een aantal praktische voorbeelden die we vanuit verschillende invalshoeken bekijken. Bijvoorbeeld een persoon die van afdeling wisselt. Die krijgt niet alleen een nieuw rooster en verlof, maar daar moet ook budget voor omgeboekt worden, productdeelnames voor worden gewijzigd, enzovoorts.
Uiteraard werken we met de laatste versie van Tim, zodat de cursist kennis kan maken met de nieuwste functionaliteiten en we alle handigheidjes (zoeken, filteren, enz.) mee kunnen geven.
Docenten uit de praktijk
Je krijgt les van een van onze bevlogen TimEnterprise consultants. Naast technische kennis van TimEnterprise hebben onze consultants ook veel ervaring als (interim) applicatiebeheerders bij verschillende organisaties.
Investering
€ 400,00 per persoon, exclusief btw. Dit bedrag is inclusief koffie, thee, lunch en lesmateriaal
In “kleine letters” willen we vermelden dat bij annulering tot twee weken voor aanvang van de training wij geen kosten in rekening brengen. Bij annulering van korter dan twee weken voor aanvang brengen wij de volledige kosten in rekening.
Trainingsdata
Donderdag 15 november 2018
Duur
Eén dag, van 09.00 uur tot 16.30 uur.
Wat je na de training beheerst
- Inlezen van een licentiebestand
- Maken en inlezen van een conversiebestand
- Een applicatierapport kunnen maken
- Wat te doen bij nieuw in dienst tredende medewerkers
- Organisatiewijzigingen
- De werking van de standaard rapportages
- De financiële koppeling gebruiken
- Wachtwoord van de gebruiker wijzigen
- Het importeren en exporteren van gegevens
- De financiële koppeling gebruiken
- Overschrijding budget en IKB-verlof
- Het publiceren van rapportages