TimEnterprise 2019.1 – Een echte coproductie

Urenregistratie software waar we samen aan werken

Wij vinden het belangrijk dat onze tijdschrijf software zo gebruiksvriendelijk mogelijk is. Uren registreren moet gemakkelijk blijven voor de eindgebruikers maar ook voor de applicatiebeheerders. Daarom vinden wij feedback zo belangrijk, en daar doen we wat mee! Klanten worden door ons aangespoord om hun wensen door te geven, voor onze lange relaties al bekend, de “klantwens“. Een terugkerend thema dat ook altijd naar voren komt op onze klantendag.

TimEnterprise 2019.1, wat is er aangepast? 

Natuurlijk zijn al onze releases voor onze klanten, maar deze versie mogen we misschien wel een coproductie noemen. Door goede en gerichte feedback van jullie, de applicatiebeheerders, heeft het ontwikkelteam weer een hoop kunnen afstellen op jullie wensen. De volgende aanpassingen zitten in de update:

  • Roosters muteren van een collega
  • Product deelnames kopiëren vanuit modelpersoon
  • Klokkoppeling met M3000
  • Het verbeteren van de suggesties vanuit Outlook
  • Inloggen door middel van “Twee Factor Authenticatie” is nu mogelijk voor Web & App
  • Mini rapportage op het dashboard voor projectleiders
  • Kies je favoriete product in je uren briefje

Wil je de gedetailleerde lijst met verbeterpunten doornemen kan dat door de release notes te bekijken.

Urenregistratie via Web & App

We hebben het er al vaker over gehad, maar bij deze update is het dan echt officieel. We hebben afscheid genomen van de blauwe webclient, deze is niet meer te benaderen in versie 2019.1. Uiteraard is de Swing client nog gewoon te gebruiken. Wil je wel gebruik maken van TimEnterprise via Internet? Daar hebben we onze Web & App voor.

Je kunt de release notes bekijken en je kunt de 2019.1 versie van TimEnterprise downloaden via het klantenportaal!

#meerwaardeuittijd