Een nieuw support systeem

Maak je niet druk, bellen mag altijd nog! 

Al jaren kun je op onze support rekenen door te bellen en/of een mail te sturen. Net zoals bij Tim werken wij continu aan de gebruiksvriendelijkheid. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij ons huidige mail adres (support@aenova.nl) gaan vervangen door ticket@aenova.nl.

Hoe werkt dat dan?

Door een mail naar dit adres te sturen wordt er automatisch een ticket met referentienummer aangemaakt. Het systeem maakt dan een ticket aan waarin jouw vraag komt te staan. Eric Jan en Marijn kunnen op deze manier gemakkelijk bij jouw vraag komen en een antwoord geven. Het voordeel hiervan is dat er ook opmerkingen of vragen aan het ticket toegevoegd kunnen worden. Wij bewaren de tickets zodat we op een later moment terug kunnen zoeken naar de meest voorkomende vragen. Als hier een patroon uit ontstaat, kunnen we onze software hierop aanpassen.

Het ticketsysteem maakt ons contact efficiënt en overzichtelijk. Wil je nog iets toevoegen, vermeld dan het referentienummer (bijvoorbeeld “TICKET114970”) in de onderwerp regel van de e-mail. Bellen blijven wij gezellig vinden en is uiteraard nog mogelijk. De SaaS-klanten, die vanuit de cloud met Tim werken, kunnen nog steeds gebruik maken van de chat-functie. Mocht je bellen, houd dan wel even je ticketnummer bij de hand.

#meerwaardeuittijd